Δευτέρα, Απριλίου 21

τενεκές

- πως στο καλό θα ανοίξω τρύπες στον τενεκέ;
- βρε, ταγκαλάκι! τι θα κάνεις πάλι παιδί τρελό;
- θέλω να μεταφυτεύσω ένα φυτό που δεν ξέρω πώς το λένε!
- παιδί μου, πάρε μια γλάστρα. φτωχό! θα σου κάνω δώρο μια γλάστρα!
- τώρα πήρα και το χώμα. και θα μου σαπίσει μέσα στις σακούλες. είναι δύσκολο να το τρυπήσω;
- όχι, αλλά θα πρέπει να πάρεις μικρό τρυπανάκι σε χαμηλές στροφές. αυτό που έχεις δεν κάνει. άμα θα'ρθεις θα σου δώσω εγώ ένα. πότε θα'ρθεις;
- εμ...δεν ξέρω ακόμα. καλά. θα το αφήσω τότε να μου δώσεις.

το καλύτερο δώρο που μου έκανες ήταν ένα τρυπάνι. τώρα τα λέω σωστά όμως;

3 σχόλια:

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Δεν μας λες ομως πως γινεται να μεταφυτευσουμε ενα φυτο να μαθουμε και εμεις οι ασχετοι που τοσο καιρο εχουμε δυο μεγαλα φυτα σε ενα τοσο δα γλαστρακι? καλημερα και καλο μηνα!

Ανώνυμος είπε...

καλό μήνα και σε σε!
κι εγώ τώρα ανακαλύπτω την τέχνη της ανθοφύτευσης και ανθοφροντίδας και προς το παρόν αρκούμαι στο trial-and-error. αφού μου ψόφησαν μερικές άμοιρες υπάρξεις, τώρα το μπαλκόνι μου αναθάρρεψε και είναι χρωματιστό και ευωδάτο (μέχρι να πλακώσουν οι καύσωνες τουλάχιστον).
για μεταφύτευση προμηθεύσου μεγάλες γλάστρες (όσο πιο μεγάλες τόσο καλύτερα -αλλά μην ξεχάσεις τα ροδάκια, μη πάθεις και κάνα λουμπάνγκο), χώμα (χύμα ή σε σακί) και αν οι γλάστρες σου είναι μικρές
-τι τύχη!- απλά προσπαθείς να απομονώσεις τις ρίζες από το υπόλοιπο χώμα -πιθανότατα το σηκώνεις όλο μαζί και το βάζεις στη μεγάλη γλάστρα-. τώρα θα μου πεις 'σπουδαία περιγραφη!' αλλά πραγματικά κι εγώ στην τύχη τα κάνω αλλά πιάνουν. προσέχεις την εποχή μεταφύτευσης για κάθε φυτό. για περισσότερες -και πιο έγκυρες πληροφορίες απευθυνθείτε στους ειδικούς που αυτή τη βδομάδα θα βρείτε άφθονους στην ανθοέκθεση της Κηφισιάς...αχ...ένας παράδεισος είναι εκεί!να πας!

Ανώνυμος είπε...

α! και στον τενεκέ του τυριού ανοίγεις τρύπες απλά με ένα μαχαίρι! πολύ πιο απλό από τη σπαζοκεφαλιά με το τρυπάνι! ;-)
έχουν πλάκα οι τενεκέδες...είναι τόσο κιτς που καταντάει ωραίο!