Δευτέρα, Απριλίου 14

reverse universe

μα πώς έφυγε; πού στο καλό το'χεις βάλει; να γυρίσεις πίσω γρήγορα! να κάνεις τα ίδια βήματα. γιατί δεν προσέχεις περισσότερο; να πάς εκεί ακριβώς που ήσουν και να το ψάξεις. πρέπει να το προσπαθήσεις αν και μπορεί να έπεσε οπουδήποτε και οποτεδήποτε. πώς να ξέρεις. αν δεν προσέχεις. μήπως το είδατε; είναι από τα ακριβά σου. αντικείμενο οικείο. σαν το ασημένιο ποδήλατο που αγόρασες με ένα φίλο και έχασες ένα χρόνο πριν. ακόμα το θυμάσαι. σαν κάτι που έσπασε ενώ δεν έπρεπε. και θες όλα να γίνουν όπως ήταν πριν από την απροσεξία. γιατί να βάλεις τόση δύναμη. να γίνουν όπως πριν από την 'άτυχη' στιγμή. δεν είσαι συνετός. δεν είναι πια αρτιμελή τα αντικείμενα. κάποια δεν υπάρχουν καν. τα έφερες στις εικόνες σου, τα έχασες και τώρα δε σε ενδιαφέρει. αυτή η αίσθηση. να μην είχε γίνει. αν πρόσεχα λίγο περισσότερο δε θα είχε γίνει. θα είχα γλιτώσει τις φασαρίες. και έπειτα...τι τύχη φορές-φορές. το βλέπεις μπρος σου. όπως σήμερα τη λιβελούλα την αλανιάρα που σου τραβάει όλα σου τα ρούχα.

να είχε κλείσει κανονικά το παράθυρο. να μην έφευγε το μεταλλικό του εξάρτημα. να μην πεταγόταν στη σκεπή. που δεν το φτάνεις. να μη νευρίαζες. να μην έριχνες το φαράσι από την τρύπα. να μην έσπαγε. έχεις μια άψογη ιστορία να μου πεις και να γελάσω με το μισό μου δόντι. και θα'θελα να ήμουν εκεί για να μπορώ να τη λέω κι εγώ. διάολε!

(φωτο.: τοιχογραφία στην ΞΕΣΤΗ 3, στο Ακρωτήρι της Θήρας/http://zervonikolakis.lastros.net/livelula.html)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τρελα σουρεαλιστικο λεμε! :)

Ανώνυμος είπε...

και μαλλον ξεκινησε απο ενα ξεμπαρκο κομμάτι ..δοντι!

Ανώνυμος είπε...

άκου και το πιο σουρεάλ από όλα όμως!! Απόψε το βράδυ -πριν λίγο και λίγο μετά που το δόντι έγινε και πάλι ολόκληρο- μια κοπέλα πέρασε από μπροστά μου, διασχίζοντας το διάδρομο της αίθουσας του σινεμά και φορούσε το ασημένιο το ποδήλατο!!!ααααααααα....κάποιος μου κάνει πλάκα...δε μπορεί!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

το καλυτερο ειναι το μισο σου δοντι..
και η λιβελουλα επισης.. που τα βρισκεις.. ειναι τελεια αυτα τα σουρεαλιστικα!!

Ανώνυμος είπε...

αμ δεν τα βρίσκω εγώ! αυτά με βρίσκουν! αυτό κι αν είναι σουρεάλ, ε;!!;-)